Páginas

sexta-feira, 8 de abril de 2011

Friday's 10 Happy Things - 04/08/2011 ;-)

Feliz sexta-feira! O que tem na sua lista de coisas boas desta semana?
Happy Friday! What's on your happy list this week??


1. O Alê acabou de chegar de viagem, está em Guarulhos e daqui a pouco chega em casa :)
1. DH's just arrived from another bussiness travel. He's in the airport right now and will be home soon :)

2. Na 2ª feira completei 2 anos e meio sem fumar
2. Last Monday I completed 2 1/2 years without smoking

3. Recebi uma ligação da Bibi essa semana, perguntando: "Você vem na minha festa?" awwwwwwww
3. I got a call from Bibi a couple of days ago, she asked me: "Are you coming to my party?" awwwwwwwww


4. Mudei o visual e amei - ainda preciso tirar a foto, amanhã eu posto
4. Had a haircut and loved it, I still need to take a picture, though, I'll show you tomorrow!


5. Encontrei minha boneca patinadora (nada a ver com aquelas la le li lo lu patinadoras e sua música ultra irritante), uma fofurinha movida a a corda que, hoje em dia mais manca do que patina, é uma das poucas coisas da minha infância que restaram
5. I found a skater doll from my childhood that I used to love. She doesn't skate very well anymore, though and looks really old but still cute!

6. Finalmente estou conseguindo sentar para fazer alguns scraps que não são de CT. Mal consegui fazer duas páginas para mim esse ano...
6. Finally got to sit down and make a couple of scrapbook pages that are not for any CTs. I've barely made two for myself this year

7. Meu crochê está melhorando
7. My crochet skills are improving :)

8. O passeio que fizemos em São Paulo no sábado rendeu ótimas fotos.
8. The photos I took in São Paulo on Saturday

9. Meu pin favorito foi este (postado via Julie Mead - A foto é do blog Sewing in No Man's Land):
9. This is my favorite pin of the week (reppined via Julie Mead - the photo is from Sewing in No man's land blog)
10. comprei umas coisinhas super fofas para a casa hoje :)
11. Did a little shopping for the home today :)

Meu layout preferido entre os que fiz:
My favorite page of the week:


Bjs ;-)
xo ;-)

6 comentários:

  1. Darling page! And yay for shopping today! Have a great weekend! :-)

    ResponderExcluir
  2. What a great list! I'm glad you're able to scrap for yourself...I need to make that a priority soon. And congrats on your non-smoking anniversary!

    ResponderExcluir
  3. Adorei a idéia de fazer um balanço da semana.
    Parabéns por ter parado de fumar!
    bjs
    http://www.clubpop.com.br/

    ResponderExcluir
  4. *sigh* I loveeeeeeeeeeeee that lo....and love love love love your happy list!!! Yay for Hubby and Bibi!! And can't wait to see your hair! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    ResponderExcluir
  5. What a great list!!!! can't wait to see the haircut! And the smoking... whoooo hooo for you... that's huge!!!! Congrats on that!!!!

    Love the lo...that woodgrain bkgd is great and the photo is just too sweet!!! Thanks for playing along!!! Have a lovely weekends....
    {{big hugs}} Michelle

    ResponderExcluir
  6. Love your list!!!! Tha photo is the cutest!!!

    ResponderExcluir

Observação: somente um membro deste blog pode postar um comentário.